חברת cleanshiny מתמחה בניהול ואחזקת מבנים ובנייני מגורים. החברה מציעה מעטפת שירותים רחבה ברמה הגבוהה ביותר. השירות ניתן לבנייני מגורים גבוהים ולבתים משותפים נמוכים בכל אזור המרכז. החברה מטפלת בכל מערכות הבניין לרבות מערכת לגילוי וכיבוי אש, תחזוקת מעליות, גנרטורים, מערכות הידראוליות ומכאניות, שערים חשמליים ועוד. צוות החברה מונה בעלי מקצוע מהשורה הראשונה בארץ, ביניהם חשמלאים, עובדי תחזוקה וניקיון. לאחר אפיון המבנה ותיאום ציפיות עם ועד הבית והדיירים החברה קובעת תקנות עם נהלים מחייבים לניהול הבניין, בונה תקציב חסכוני ודואגת לתפעול המערכות בבניין, לגבייה מהדיירים, לניקיון יסודי, ובהתאם לצורך גם לגינון מקצועי ולשירותי שמירה.
משימה מורכבת הדורשת ידע וניסיון עשיר
ניהול ואחזקת בנייני מגורים היא משימה מורכבת המחייבת ידע וניסיון רב, ציוד מקצועי וצוות מיומן ובעל הכשרות מתאימות. אם בעבר ועד הבניין הנבחר נדרש להתעסק בענייני גבייה וקביעת תקציב ובתיאום עבודה מול ספקים שונים בתחומי תחזוקה, גינון, ניקיון ושמירה, הרי כיום תחת קורת גג אחת מקבלים הדיירים שירות מקצועי ברמה הגבוהה. עם זאת, חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעלת מוניטין בענף כמו חברת cleanshiny המנוסה שקובעת תכנית עבודה מסודרת ומעסיקה רק אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ניסיון רב ומוכח בתחום עיסוקם.
ראוי להדגיש כי ניהול ואחזקת בנייני מגורים על ידי חברה מקצועית כמו cleanshiny מעניק שקט נפשי לדיירים, חיסכון בעלויות הניהול ואחזקת הבניין, תחזוקה שוטפת ברמה הגבוהה ביותר כדי לשמור על איכות חיים גבוהה ותפקוד יעיל של המערכות המותקנות בבניין, שירותי ניקיון באופן שוטף ועוד מגוון יתרונות כמו שירות זמין ומהיר, ומענה מקצועי יעיל לכל בעיה ודרישה.
מערך ניהול אחזקת בתים משותפים
חברת cleanshiny היא מהחברות המובילות בארץ בתחום ניהול ואחזקת בנייני מגורים. החברה מפעילה מערך ניהולי ולוגיסטי מורכב הכולל:
- תחזוקה מונעת – פעולות תחזוקה תקופתיות באופן שוטף.
- תחזוקה על פי תכנון – מגוון פעולות תחזוקה הכרחיות באופן יזום ועל פי תכנית עבודה מסודרת.
- מוקד חירום – החברה מפעילה מוקד חירום מסביב לשעון על מנת לספק מענה מהיר לכל בעיה הדורשת טיפול מיידי.
החברה מונה צוות מקצועי הכולל מהנדסים, יועצי בטיחות, טכנאים, עורך דין, קבלנים, מנהלי חשבונות, יועצים מנוסים במגוון תחומים ועוד. בנוסף, היא מנהלת מערך מקצועי לגביית מיסי ועד הבית ומנהלת בשקיפות מלאה את ההכנסות וההוצאות לאורך חודשי השנה. כמו כן, החברה מנהלת את ההתקשרות מול ספקים ונותני שירותים, ומשלמת עבור השירות לאחר סקר שוק וניהול מו”מ כדי לחסוך בעלויות ובהוצאות.